|
Capriccio. KaprysNa pozór niewiele było do zaprojektowania w tym wnętrzu. Po prostu remont Sali Prób Orkiestry i to jeszcze w częściach podziemnych budynku.Jednak miejsce było prestiżowe - Opera Narodowa w Warszawie, Teatr Wielki zaprojektowany przez Antonio Corazziego.Dla nas zobowiązanie i szansa. Ale cóż można zrobić kiedy reguły zamówienia publicznego są sztywne: nic nie wolno zmieniać z wystroju zaprojektowanego przez Pniewskiego, zachowane mają być wszystkie parametry akustyczne ścian i sufitu. |
A jednak wyobraźnia zaczęła prowadzić nas od złocistej jesieni, poprzez złotą wiedeńską kopułę Secesji aż do muzycznych, kapryśnych linii.Został stworzony model fizyczny.Niektóre drobne płaty nowo wykonanych modułów akustycznych zostały pomalowane na złocisty kolor. Na pozostałe został wybrany satynowy, perłowy kolor o jedwabistej fakturze. W powietrzu nad muzykami zostały zawieszone swobodnie zakrzywione, cienkie struny oświetlenia – nasz kaprys na skrzypce i |